צלצל/י  0509006596 

 

 

 

לא במקרה אני כותבת על כך,

אני דוגמה קלסית לחוויית חוסר ניהול הזמן בצורה יעילה.

אני זוכרת כי בתחילת דרכי המקצועית הייתי מתכננת כל ך הרבה דברים למהלך היום  וכשהערב רד והייתי עושה  "חשבון נפש" לדברים שכן הצלחתי לעמוד בתיכנוניהם, הייתי מוצאת כי אני רחוקה מאוד מלהשיג את יעדיי היומיים.

ה-NLP,הגישה המדהימה הזו כיוונה אותי נכונה לתעל את זמני בצורה מצויינת .

 

מצאתי כי מה שדרשתי מעצמי ,היה מעל ומעבר וכן מצאתי כי "הקפיצות" שלי מנושא לנושא במהלך היום ,אינן מאפשרות לי "לסגור קצוות"  ולכן בסופו של יום אין עבודתי יעילה.

אגב-הקפיצה מנושא לנושא אופיינית מאוד לאנשים/ילדים  עם בעיות קשב וריכוז(מה שבהחלט לא מפתיע  )

חלק מהמשאבים שלי למדתי להפנות ל"קצוות" חלק מהמשאבים למדתי למתן את העובר משמתיות שלי וחלק מהמשאבים שלי למדתי לפדבק את עצמי על מה ש"כן" הצלחתי לעשות במהלך היום.

מצאתי כי נכון לי לנהל את הזמן שלי עפ"י חלקי היום ואת הקצוות אני תמיד משאירה לערבים בהם ילדיי כבר שכבו לישון ואני נותרת מול המחשב לפעמים גם עד השעות הקטנות של הלילה-וזה מתאים לי אישית.

 

עם מתאמניי אני מבקשת לחלק את "מטלות היום" בצורה ריאלית ,נכונה אישית לכל אחד בניפרד.

לפני, בכלל, עבודת ניהול הזמן ,אנחנו נפגוש במשאבים האינדיבידואלים של המתאמן , נאמץ אותם היטב לליבנו ,נעצים אותם ובעזרתם נשתמש בניהול הזמן שנבנה .

המטרה- בניית טבלת ניהול הזמן (שבועית,יומית שעתית)תהיה ריאלית ,תמצא אותנו בדיעבד עומדים בה ,מ ה שיחזק את תחושת ההצלחה -היכולת שלנו והאמונה שלנו בעצמינו.

בכל שבוע מנתחים מה עבד מה פחות,מה היה קל ומה היה פחות קל מכך נסיק מהי המתקונת החדשה -באים נמצא בכך צורך,למערכת חדשה ואפקטיבית יותר.

הבדיקה השבועית מעמידה את המתאמן בסימני שאלה עצמיים בהם הוא לומד "למשב " עצמו ולהגמיש בהתאם את ניהול זמנו לפי אמות המידה שלו.

האמונה שכל התנהגות יש בה כוונה חיובית -מתבוננת על ההתנהלות שלנו לאורך כל הלמידה בניהול הזמן בעיניים חדשות,עוצמתיות מאוד ואוהבות מאוד.

מה שעוד יותר חזק בעבודה הפרטנית הזו היא העובדה שהילד מתרגל "לחשוב" בכוחות עצמו,מתרגל "לקחת אחריות" על מעשיו ובהתאם לתוצאותיהם והיותר חשוב מהכל הופך להיות מוביל דרכו (מה שהופך הרבה פעמים ילדים  עם נטיות ל"קורבנות"-(אכלו לי,שתו לי....),לילד שמתכנן את צעדיו,

הילדים הופכים להיות מוֹבִילִים במקום מובלים של הנסיבות.

את הנסיבות הילדים לומדים להתאים לניהול הזמן שבנו מראש.

 

ההצלחות אדירות והחכמה היא לזהות מראש את "האמונות המגבילות" של הילד על מנת למצא את "הניואנסים" הנכונים בהם המתאמן יעמיד את אמונתיו אלו בעצמדת סימן שאלה.

 

רוצים לשמוע עוד?רוצים להייעץ?מזמינה אתכם ליצור קשר (050-9006596) או מלשלוח בדף צור קשר ואחזור אליכם  

 

אהבתם? מוזמנים לשתף, לפדבק ולשלוח לחברים שלכם.

 

 

 

להתייעצות ראשונית ולקביעת סדרת אימון: 050-9006596

או באמצעות פניה ישירה דרך האתר. www.facebook.com/riki.coach.nlp

 

אתם יכולים למצא אותי גם בפורטל הבא:  http://www.coaches.co.il/